真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-15

(2023-06-15 06:38:11) 下一个

6-15

When you approaching me in stillness and in trust, you are strengthened. You need a buffer zone of silence around you in order to focus on things that are unseen. Since I am invisible, you must not let your senses dominate your thinking. The curse of this age is overstimulation of the senses, which blocks out awareness of the unseen world.

The tangible world still reflects my glory to those who have eyes that see and ears that hear. Spending time alone with me is the best way to develop seeing eyes and hearing ears. The goal is to be aware of unseen things even as you live out your life in the visible world.

当你以静默和信任的方式接近我时,你会得到力量。你需要一个宁静的缓冲区域,以便专注于那些看不见的事物。由于我是肉眼看不见的,你不能让你的感官主宰你的思考。这个时代的诅咒就是感官的过度刺激,它会屏蔽对肉眼看不见的世界的意识。

对于那些有眼可看、有耳可听的人来说,有形的世界仍然反映出我的荣耀。与我独处是培养敏锐的视觉和听觉的最佳方式。目标是你在有形世界中生活的同时,意识到那些看不见的事物。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.