真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-30

(2023-05-30 05:41:16) 下一个

5-30

Time with me cannot be rushed. When you are in a hurry, your mind flitters back and forth between me and the tasks ahead of you. Push back the demands pressing in on you; create a safe space around you, a haven in which you can rest with me. I also desire this time of focused attention, and I use it to bless you, strengthening and equipping you for the day ahead. Thus, spending time with me is a wise investment.

Bring me the sacrifice of your precious time. This creates sacred space around you—space permeated with my presence and my peace.

与我在一起的时间不能匆忙。当你匆忙时,你的思绪会在我和你面前的任务之间飞来飞去。推开围绕着你的各种要求,创造一个安全的空间,一个你可以与我一同安息的避难所。我也渴望这个专注的时刻,我要利用它来祝福你,为展现在你面前的这一天刚强你和装备你。因此,花时间跟我在一起是一个明智的投资。

将你珍贵的时间献给我。这会在你周围创造神圣空间——一个充满我的同在与平安的空间。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.