真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-28

(2023-05-28 06:34:40) 下一个

5-28

Let me anoint you with my presence. I am King of kings and Lord of lords, dwelling in unapproachable light. When you draw near to me, I respond by coming closer to you. As my presence envelops you, you may feel overwhelmed by my power and glory. This is a form of worship: sensing your smallness in comparison to my greatness.

Man has tended to make himself the measure of all things. But man’s measure is too tiny to comprehend my majestic vastness. That is why most people do not see me at all, even though they live and move and have their being in me.

Enjoy the radiant beauty of my presence. Declare my glorious being to the world.

让我以我的同在来膏抹你。我是万王之王、万主之主,居住在无法靠近的光中。当你亲近我时,我会用更加靠近你来回应你。当我的同在环绕着你时,你可能会感到我无比的能力和荣耀而不知所措。这是一种敬拜:感受到自己在我伟大面前的渺小。

人类倾向于以自己作为一切事物的尺度。但是人类的尺度太微小,无法理解我宏伟浩瀚的存在。这就是为什么大多数人根本看不见我,尽管他们生活、动作,存留在我里面。

享受我同在的荣美。向世界宣告我荣耀的存在。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.