真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-23

(2023-05-23 03:46:12) 下一个

5-23

approach each new day with desire to find me. Before you get out of bed, I have already been working to prepare the path that will get you through this day. There are hidden treasures strategically placed along the way. Some of the treasures are trials, designed to shake you free from earth-shackles. Others are blessings that reveal my presence: sunshine, flowers, birds, friendships, answered prayer. I have not abandoned this sin-wracked world; I am still richly present in it.

Search for deep treasure as you go through this day. You will find me all along the way.

怀着渴望找到我的心情迎接每一个新的一天。在你起床之前,我已经开始工作,为你准备通往今天的道路。沿途有着隐藏的宝藏,它们被巧妙地安置在你的路上。有些宝藏是试炼,旨在将你从属地的束缚中释放出来,另一些宝藏是祝福,它们揭示了我的同在:阳光、花朵、鸟儿、友谊、被应允的祷告。我并没有抛弃这个充满罪恶的世界;我仍然丰富地出现在其中。

在你走过今天的过程中,寻找深层的宝藏。你将会在整个旅程中不断地找到我。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.