真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-22

(2023-05-22 11:45:05) 下一个

5-22

When things don’t go to as you would like, accept the situation immediately. If you indulge in feelings of regret, they can easily spill over the line into resentment. Remember that I am sovereign over your circumstances, and humble yourself under my mighty hand. Rejoice in what I am doing in your life, even though it is beyond your understanding.

I am the way, the truth, and the life. In me you have everything you need, both for this life and for the life yet to come. Don’t let the impact of the world shatter your thinking or draw you away from focusing on me. The ultimate challenge is to keep fixing your eyes on me, no matter what is going on around you. When I am central in your thinking, you are able to view circumstances from my perspective.

当事情不如你所愿时,立即接受那个处境。如果你沉溺于懊悔的情绪,很容易滋生出怨恨之情。请记住,我是你境遇的主宰,你要在我的强有力的手下谦卑自己。对我正在你生命中所做的事情感到高兴吧,即使它超出了你的理解。

我是道路、真理和生命。在我里面,你拥有今生和来生所需的一切。世界的影响粉碎你的思维,或使你离开对我专注。最大的挑战是无论周围发生什么事情,都能保持你的目光牢牢地注视着我。当我成为你思维的中心时,你能够从我的角度看待环境。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.