真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-21

(2023-05-21 05:51:59) 下一个

5-21

I, the creator of the universe, am with you and for you. What more could you need? When you feel some lack, it is because you are not connecting with me at a deep level. I offer abundant life; your part is to trust me, refusing to worry about anything.

It is not so much adverse events that make you anxious as it is your thoughts about those events. Your mind engages in efforts to take control of a situation, to bring about the result you desire. Your thoughts close in on the problem like ravenous wolves. Determined to make things go your way, you forget that I am in charge of your life. The only remedy is to switch your focus from the problem to my presence. Stop all your striving, and watch to see what I will do. I am the Lord!

我,宇宙的创造者,与你同在并支持你,你还需要什么呢?当你感到某种缺乏时,那是因为你没有与我在深层次上连接。我给予丰盛的生命;你的部分就是相信我,拒绝为任何事情担心。

让你焦虑的不是逆境事件本身,而是你对这些事件的思考。你的思维试图掌控局势,达到你所期望的结果。你的思绪像饥饿的狼一样围绕着问题。你忘记了我掌管着你的生命。唯一的解决办法是将你的注意力从问题转移到我的同在上。停止你的挣扎,观察我将会做什么。我是主!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.