个人资料
  • 博客访问:
正文

6/5 星期四

(2008-06-05 01:41:55) 下一个
我困得眼睛几乎睁不开, 老板跟我讲话, 10句我只听到2句半... 我发现, 坚持远距离恋爱需要很好的体力. 每天早晨6点醒来, 正是D的晚上, 我们可以有1个小时左右的时间聊天, 他今天干了什么, 我昨天干了什么, 好象公司的例会, 然后D筋疲力尽的去睡觉, 我还要挣扎着去上班. 今天和另一个办公室的女同事一起吃饭, 她们一看到我, 都说, "Jess, 你最近瘦了诶..." 人家谈恋爱都幸福得体重直线上升, 我这还不到1个月, 减肥效果比去gym都好, 什么事儿啊... Internet确实让这世界变得更近更小, 远隔千里也可以听到彼此的声音, 看到彼此的笑容, 只是, you cant touch and feel the warmth, its sad and cruel when my fingertips crossing the screen and trying to touch his smiling face. Dont know how long I can keep doing this, we had a talk about this matter, confirmed the relationship again, but had nothing to do with the distance... 我记得Sex and the city里有一集, Sam对Richard说, "Richard, I love you, but I love myself more." 然后很潇洒的摘下钻戒, 转身出门. I love that scene, actually I dont mind making efforts in a relationship, but there is a limit line before losing myself, hopefully we would be able to figure out a way to solve all problems before it hitting my limit.

工作永远让人头疼, I even dont wanna talk about it. I am supposed to go out with Miho tonight, but I am already exhausted now, might fall asleep in the bar later, lol.


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
jgey 回复 悄悄话 谢谢你...

我也觉得很恐怖, my friends and I hanging out around that area too sometimes, if I was there yesterday... couldnt imagine...

日本最近越来越不安全了.

emigre 回复 悄悄话 Heard about the stabbing in Tokyo, very scary... Stay safe!!
登录后才可评论.