个人资料
归档
正文

大家给评评我这么处理娃的流血事件过分吗?

(2011-04-20 17:59:48) 下一个

今天娃打网球,换短袖;我看见小臂上让人挠出俩长长的血道子(照片上有一道没拍太清楚)。娃倒是酷,不娇气。


可我不太高兴,我马上照相,给老师发Email同时CC校长。可是领导就不让发,说我小题大做。我好说歹说她才同意通知老师,但坚决不让CC校长。我只好妥协。


我其实并没提什么具体要求,不过想提请老师注意,避免类似事件发生。大家评评理我是不是小题大做,太过分。


Dear Mrs. So and So ,


John Doe, from my daughter's class, scrated my daughter at the recess today.


I can understand that kids may accidentally scratch each other by an
inch or two, but these scratches  run across over my daughter's whole
right forearm, more likely an intentional work. And he even did not
say sorry. Unfortunately, the picture does not fully reveal the
severeness of the scratches, the real scratches on her arm are worse,
still the picture gives you some sense how long the scratches are.


Please do something about it to minimize the chance of any similar
incidences to repeat.


Thanks,


又当爹来又当妈

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
x潇潇 回复 悄悄话 支持你!好老爸!
登录后才可评论.