个人资料
正文

Star Sky

(2021-07-18 12:32:50) 下一个

 

 

Star Sky - Two Steps From Hell (Thomas Bergersen)

翻唱 海洋蓝

Here we are
Riding the sky
Painting the night with the sun

 

我們就在這裏
翱翔於天際之上
用焰陽的光輝彩繪黑夜

You and I
Mirrors of light
Twin flames of fire
Lit in another time and place

你與我
映照黑夜之鏡

就如共生之火
燃亮在時空的彼方

I knew your name
I knew your face
Your love and grace

我曾知道你的名字
我曾知曉你的面容
你的愛與慈悲

Past and present now embrace
Worlds collide in inner space
Unstoppable, the song we play

過去與現在相擁
世界在狹小的空間內碰撞出火花
我們共奏的音樂 無法止息

Burn that page for me
I cannot erase the time of sleep
I cannot be loved so set me free
I cannot deliver your love or caress your soul so

請為我點燃這一頁
我無法抹滅沉睡的時光
我無法被人所愛 請給我自由
我無法傳遞你的愛 或是安撫你的靈魂

Turn that page for me
I cannot embrace the touch that you give
I cannot find solace in your words
I cannot deliver you your love
Or caress your soul

因此 請為我翻開那一頁
我無法緊擁你給予我的碰觸
我無法感受你言語中的慰藉
我無法傳遞你所給予的愛

更無法撫慰你的靈魂

Age to age
I feel the call
Memory of future dreams

流年歲月
我感受到那呼喚
來自未來之夢的記憶

You and I
Riding the sky
Keeping the fire bright
From another time and place

你和我
翱翔於天際之上
從時空的那一端
延續耀眼的火光

I know your name
I know your face
Your touch and grace

我知道你的名字
我知曉你的面容
你的觸碰與慈悲

All of time cannot erase
What our hearts remember stays
Forever on a song we play

那些無法被時間抹去的一切
我們心中承載的 將被保留下來
永遠流淌在我們共奏的音樂裏

Burn that page for me
I cannot erase the time of sleep
I cannot be loved so set me free
I cannot deliver your love or caress your soul so

請為我點燃這一頁
我無法抹滅沉睡的時光
我無法被人所愛 請給我自由
我無法傳遞你的愛 或是安撫你的靈魂

Turn that page for me
I cannot embrace the touch that you give
I cannot find solace in your words
I cannot deliver you your love
Or caress your soul

因此 請為我翻開那一頁
我無法緊擁你給予我的碰觸
我無法感受你言語中的慰藉
我無法傳遞你所給予的愛

更無法撫慰你的靈魂

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.