20090909

上善若水 厚德载物
个人资料
正文

Paparazzi

(2012-04-11 09:41:59) 下一个
中文歌詞 LADY GAGA - PAPARAZZIWe are the crowdWe're c-comin' out我們從人群之中走出來Got my flash on, it's trueNeed that picture of youIt's so magicalWe'd be so fantastico我突然察覺到被跟拍的滋味是多麼的神奇我們就應該如此的美好Leather and jeansGarage GlamorousNot sure what it meansBut this photo of us it don't have a priceReady for those flashing lightsCause you know that baby I皮革、牛仔褲迷人的Garage不確定它們代表著什麼但這些專屬於我們的照片是無價的準備好要面對那些閃光燈因為親愛的你知道I'm your biggest fanI'll follow you until you love mePapa,PAPARAZZIBaby there's no other superstar-You know that I'll beYour Papa-PAPARAZZI我是你最忠實的粉絲我會一直追隨你直到你愛上我狗仔,狗仔隊啊親愛的這裡沒有別的巨星了你知道我將會成為你的狗仔,狗仔隊啊Promise I'll be kindBut I won't stop until that boy is mineBaby you'll be famous, chase you downuntil you love me Papa, PAPARAZZI保證我會很溫柔的對待你但在我得到你之前絕對不會輕易放棄親愛的你將會成名,而我會一直追隨著你直到你愛上我狗仔,狗仔隊啊I'll be your girlBackstage at your showVelvet ropes and guitarsyeah, cause you're my rock starIn between the sets,Eyeliner and cigarettes我會默默的在後台支持你的表演天鵝絨的繩索和你的吉他沒錯,因為在人群之中你就是我的搖滾巨星眼線筆和香菸Shadow is burnt-Yellow, dance and we turnMy lashes are dryPurple teardrops I cryIt don't have a priceLoving you is cherry pieCause you know that baby I嗆鼻的煙霧膽小的人,就只有我們盡情的跳著雙眸是乾澀的但我流下了矯柔的淚水這是無價的愛你就像酸甜的櫻桃派因為親愛的你知道Real good, We dance in the studioSnap Snap to that shit on the radioDon't stop for anyoneWe're plastic, but we still have fun感覺真好,我們在舞蹈室裡盡情的跳舞關掉,快關掉從收音機傳來該死的垃圾不要因為任何人而停下了舞步就算被別人批評,我們還是要好好的玩一場PS. Garage是一種曲風,車庫搖滾,後演變為現在的PUNKSnap Snap to that shit on the radio
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.