个人资料
gzlady (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

无论你是否相信美国的民主, 投票都是我们的权利

(2020-05-24 06:09:43) 下一个

下面是我收到的地方助选团体发来的短信。这应该也只是他们的群发短信。

Hey xxx! I'm Hayley with Zainab Mohsini 2020. Zainab is a progressive running to represent us in VA-11. We want to protect public health and voting rights during the COVID-19 pandemic. Have you requested a mail-in ballot for the June 23 Democratic Primary yet? 

我说。Thanks Harley, no, I haven't requested one yet.

We want to protect everyone's right to vote! The State of Virginia encourages everyone to vote absentee using option 2A. You can request your mail-in ballot here: https://www.elections.virginia.gov/casting-a-ballot/absentee-voting/ I'm supporting Zainab because she has a history of community organizing and will fight for important policies like Medicare for All. What issues are important to you?

虽然我们的一张选票不能改变什么,亚裔占美国人口的比例也不大, 但如果我们都投票, 也会是一股对社会有影响的力量的。 我们是纳税人, 是应该让美国社会听到我们的声音, 无论我们的声音是多微弱。。。

我也不时收到要求我做竞选团体义工的短信的, 我一般都说自己上班忙, 不能去帮忙来推辞, 如果退休后有时间我想我我可能会做这方面的义工的。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.