正文

又是一个春天

(2010-03-24 07:52:44) 下一个
时间飞逝。孩子们每天在我们眼前晃来晃去,越来越大了。
今天2010年3月24日,是我与我老公相识的又一个周年。回想那一天我们去过的每一个地方包括看特技表演,逛书店,划船,吃午餐,到他开车送我到家门口,每一情节历历在目。幸福快乐萦绕身心。
 昨天老公给我电邮,约我今晚单独外出共进晚餐。兴奋之余不禁自问:扔下一个保姆带三个孩子照理一个家,能行吗?好在我们只出去鬼混3个小时。否则,恐怕真的要世界大乱了。

以下是老公在我们二月结婚n周年时送给我的:

For the heart of my world, the love of my life---

The more our story unfolds,
the happier I am
that I chose you
and you chose me
to love and laugh and live with...

The home we make together
is my heaven from life's storms,
my quiet center,
the best part of my world.
And at the heart of it all...
there is you -
making even the most ordinary days extraordinary,
reminding me how good
a life together can be.

The more our story unfolds,
the more deeply and completely
I love you.
This is why I look forward to many years ahead together with you and our kids
each better than the year before.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.