Life For Rent

I haven't ever really found a place that I call home I never stick around quite long enough to make it
正文

酒精里的情

(2005-05-29 17:32:03) 下一个
终于醉了 my darling, I feel like a fool... 终于哭了 my darling, I feel great... 我看着你,想笑 你严肃地看着我, 说:babe, I don't like when you got drunk... 我就觉得奇怪 你如果真的那么爱我那么关心我 怎么会让我夜夜借酒消愁呢? Bear with me, my darling 醉着的那个是我 醒来的那个也是我 你倒底爱的是哪一个... Going down with me, my darling 我已经无畏旁人怎么看我 把我带走 有你的地方,就是天堂
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.