"> " /> 我的双双宝宝六个月了 - 博客 | 文学城
正文

我的双双宝宝六个月了

(2011-07-22 06:56:13) 下一个

我的双双宝宝六个月了

这是儿子

这是女儿

以上是他们高兴的样子

谢谢大家,也谢谢一直关心我的老朋友们

Thank you, YaYa




[ 打印 ]
阅读 ()评论 (5)
评论
xiaoTaosu 回复 悄悄话 I enjoy reading your post very much.Haven't seen much updates from you for a while. so I check your blog today. and found out you got twins now.Congratulations!!! so happy for you.Enjoy your motherhood. Love to see your twins pictures if you wouldn't mind. Take care, Cindy from Australia.
aqi 回复 悄悄话 Congratulations! I'm so happy that your wish came true. Hope you and your family are all doing well. must be very busy with twins :)
am1127 回复 悄悄话 我昨天看了你写的,为了看你孩子的照片还专门注册了,呵呵
你老公人真好,我觉得感情好的家庭有孩子更好,呵呵不过就是太忙了
我老公也很好,呵呵
玲_珑_心 回复 悄悄话 虽然没有看到照片,还是要恭喜呀!
Corn 回复 悄悄话 喜欢看你的博文,有才气。干嘛把你宝宝的照片删了呢?不用在乎别人说三道四的,为自己活着。
登录后才可评论.