个人资料
笑比哭好 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

==月光光,照地堂==凼凼转,菊花园==

(2010-05-25 09:22:26) 下一个



月光光,照地堂,虾仔你乖乖瞓落床,
听朝阿妈要赶插秧啰,阿爷睇牛去上山岗,啊...
虾仔你快高长大啰,帮手阿爷去睇牛羊,呀...

月光光,照鱼塘,虾仔你乖乖瞓落床,
听朝阿妈要捕鱼虾啰,阿嫲织网要织到天光,啊...
虾仔你快高长大啰,划艇撒网更在行。

月光光,照地堂,年三十晚,摘槟榔,
五谷丰收堆满仓啰,老老嫩嫩喜洋洋,啊...
虾仔快0的眯埋眼啰,一觉瞓到大天光,啊...




凼凼转
菊花园
炒米饼
燸呀燸米团

五月初五系龙舟节呀
阿妈佢叫我去睇龙船
我唔去睇
我要睇鸡仔

鸡仔大我 leg 去卖
卖得几多钱 ?
卖左几多只呀 ?

我有只风车仔
佢转得好好睇

睇佢凼凼转呀菊花园
睇佢凼凼转呀凼凼转又转
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (9)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.