正文

Shalom Jerusalem 平安!耶路撒冷

(2007-11-30 09:47:26) 下一个
http://www.youtube.com/watch?v=TbxlKVzNUm4http://www.youtube.com/watch?v=TbxlKVzNUm4

Shalom Jerusalem平安!耶路撒冷(阿斗译)

Shalom shalom Jerusalem
平安!平安!耶路撒冷,
Peace be to you
愿和平临到你。
When Messiah comes
当弥赛亚来
To take us home
带我们回家时,
May His praise
愿对他的颂讚
Be found in you
从你内心发出。

Pray for peace Jerusalem
为耶路撒冷的和平祷告,
City of our God
我们神的圣城。
There salvation was
在那裏救恩
Poured out for you
为你倾倒出来,
The atoning of the Lord
我主为人赎罪。

Once your streets
那时你的街道上
Filled with joy
充满了喜乐;
Branches raised up high
棕树枝高高扬起。
Shouting blessed be the Holy One
高呼著神的圣者是值得颂扬的,
Yeshua T\'Adonai
耶稣,我主。

Shalom, shalom, Jerusalem
平安!平安!耶路撒冷,
Peace be to you
愿和平临到你。
When Messiah comes
当弥赛亚来
To take us home
带我们回家时,
May His praise
愿对他的颂讚
Be found in you
从你内心发出。

Israel beloved Ephraim my son
以色列,我亲爱的;以法莲,我儿,
How my heart would
我的心何等激动,
Thril to hear you say
当我听到了你说:
The Messiah has come
弥赛亚已经来了。

O my brothers hear these words
噢!我的弟兄,请听这些话,
May they pierce your soul
愿这话刺透你的心,
Turn again to worship Adonai
再回转敬拜我主,
Messiah you will bow.
向弥赛亚下拜。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.