幸运双子

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT!
个人资料
正文

最好的礼物 (图)

(2009-06-14 04:13:07) 下一个



 今年母亲节,Chris送了最好的礼物。又没商量地把握这个情感总是浮在表层的我感动了一下子。我和这孩子之间的依恋越来越多,喜爱他,紧张他。而他,又是这样无条件地信任我爱我,还没做自己孩子母亲的我,提前体验了这种除了亲情,爱情之外的另外一种人世间纯纯的爱。我觉得很幸运。

惊喜发现Chris的写字潜力。我知道是因为感情的注入,才使文字那么美,至少对我来说,但是看看下边,卡片上出自刚刚初中的孩子语言:

To my special Mum:     8/5/09

Happy monters day mum! You are a fantastci mum, a mum a kid would ever want. You are loving, caring and also inspiring! We met such a short time ago but seems like forever, and it will be in the future being, this is just the begining, there is many more t ocome! I said all this because i love you mum.

Love Chris

ps, Hope you like my gift......wait, you already know it.




[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.