笑对一切

When you laugh the world laugh with you, When you cry,cry alone.
正文

昨天发生在健身房的真实对话

(2012-08-06 12:20:09) 下一个
After I swimming at nearby GYM.  In the shower come out.  A  jew came to me questions:
Are your Chinese?
I says: ya!
The Jewish fucker try to make fun of me saids:  Why you guys so samll?  Then he began to the people around him make dirty laugh.
Yours are big,  but useless.   I said.
Why?
First, I can pee.   2nd. I have a daughter and tow boys.   How many  you do?
The Jewish fucker...dumb
Then I said to him:   We Chinese have a  one-fifth  of the world papulation---1.2 billions.   Tell me how many fucking jews in the world?
The people around us laugh a lot.

昨天晚上我在家附近的健身房游完泳,在冲淋浴出来时。有一个每天也来游泳的犹太人开玩笑地对我发问曰:
你是中国人吗?
我说:怎么?
 那个犹太鬼取笑我说: 为什么你们的牛牛都这么小呢。说完 他开始对周围的人淫笑。
我回答曰: 你的倒是大,只是无用。
 为什么? 犹太鬼问。
一。我可以撒尿,二。 我已有一个女儿和俩个儿子。你有吗?
 犹太鬼一脸不以为然。
我接着义正词严的对他说: 我们中国有占世界五分之一的人口,12亿。告诉我这个世界上有几个犹太鬼呢。
周围的人对犹太鬼哄堂大笑。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.