情淡情浓

这是我的自留地,我的后花园。我要把所有的种子都撒在这里,包括情,义,苦,乐,看看长出什么样的庄稼来。即使种瓜得豆,也乐在其中啊。
正文

办公室笑话之三

(2006-11-14 19:42:03) 下一个

This one is what what I have read somewhere a long time ago, but I forget the exact source. It is my re-phrased version.

One day, a secretary came to work with bandage on both ears. The boss asked him why. He said "while, when I was ironing my shirt last night, the telephone rang. I picked up the iron by mistake". "ok, that explains one ear", the boss said, "what about the other?" "While", the seccetary answered " when I was in a hurry, the phone rang again."

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
宋德利利 回复 悄悄话 乡巴老,

你好?你不是乡巴老,是我的老乡吧。我也在新泽西住。你说不是老乡吗?网上的人多如天上的繁星,可我从来没有遇到过一个新泽西的,我曾不止一次感概,网友多在两加,即:加州和加拿大。纽约这么大地方一个也没发现,新泽西更是凤毛麟角。刚才我无意中在“美女帅哥”里随便敲了大概是第30页,结果敲出个老乡来,真是喜不自胜。你真够帅的,那身装束,活脱脱一位清宫的贝勒爷!我真高兴,不过初次联系,还不知道是否能联系上。先不多说了。盼回信。

宋德利 2009年1月6日
登录后才可评论.