个人资料
初雪 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

讲个笑话给你们听,刚2分钟前发生的

(2013-04-01 09:41:42) 下一个

版主觉得和家无关,随便删哈,我不会介意的

事情是这样滴:今天我妈因为复活节,做了好吃的,叫我们一家人去吃晚饭,我因为不太舒服,就没去,他们自己去的。

大部队走了有40分钟吧,我老公突然来电话,以下是我们的一分钟对话:

“Honey, are you ok?"

“Yeah, why?"

"Samuel (我老二)said he just called you wanna see how you are doing at home, but a guy answered your phone."

"Oh? He must dialed a wrong number"

"But he said he checked the phone, it was your number."

"Really?... ”

电话就在我旁边,压根儿就没响过嘛。

我懒得和他说啦,还忙着在家坛灌水呢,于是打发他:

“Oh, I forgot, my BF was here few minutes ago."

"Your what? Sorry, the kids are noisy here."

我提高8度: "My B-O-Y friend!"

"Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha..." 

"Ha-Ha-Ha-Ha-Ha..."

老公笑得直喘:"hahaha,you are so funny. Ok, dinner's ready, I love you." 


The End!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.