在故乡的天空下

那是故乡的名字,一个我从来都不曾去过的地方。向往着,知道我一定会到达。
正文

白色的玫瑰

(2007-06-15 14:38:18) 下一个



在我的记忆里,关于您的那一部分是那么少。我剪掉了刚刚写下的那些话,只送这枝白色的玫瑰给您。我在找一张白色玫瑰的照片,这是我打开的第一个连接,上面居然有这段话:

Love is patient. Love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self seeking. It is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil but rejoices with the truth. It always pretect, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails.

我看见过它们,不是完全一样的版本,但很相似。Love never ends. 好象我对您的怀念。


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.