个人资料
林贝卡 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

The Wayward Wind

(2012-03-04 09:12:15) 下一个

Song: The Wayward Wind
Artist: The Browns

The wayward wind is a restless wind
A restless wind that yearns to wander
And he was born the next of kin
The next of kin to the wayward wind

In a lonely shack by a railroad track
He spent his younger days
And I guess the sound of the outward bound
Made him a slave to his wandering ways


She met him there in a border town
She vowed they'd never part
Tho' he tried his best to settle down
She's now alone with a broken heart

And the wayward wind is a restless wind
A restless wind that yearns to wander
And he was born the next of kin
The next of kin to the wayward wind


Rebecca Lin 2012 Winter In USA

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (17)
评论
林贝卡 回复 悄悄话 回复五弟五哥的评论:

问好,谢谢听歌。
五弟五哥 回复 悄悄话 喜欢!
轻松的感觉。
林贝卡 回复 悄悄话 回复苗青青的评论:

学钢琴,好兴致。据说国内无法听到《文学城》的音乐链接,我才知道在国内也无法看到YouTube视频呢。
苗青青 回复 悄悄话 我是在中国,听不到your tube之类的,很多音乐也听不到,可能是电脑的原因。 不过看字也很好。你们有兴趣的人贴得多,我就跟着读, 更容易。

我最近的兴趣是学钢琴,每周六一小时,其它时间一周至少三次练习,忙碌的事情总是有,能计划时间练习也是我的享受。

谢谢你贴歌,让我了解了不少歌曲和歌手。

祝你新周愉快!
林贝卡 回复 悄悄话 回复苗青青的评论:

谢谢苗青青的问候,我一切都好。你呢?好吗?你为何听不到音乐呢?你还在中国吗?其实我知道的歌曲不是很多,只是因为我喜欢听歌,所以就喜欢留意歌曲,“兴趣是最好的老师”,我开车总是打开我们当地的音乐电台收听歌曲。《The Wayward Wind》是由The Browns组合演唱的歌曲,我喜欢听他们和谐的旋律,质朴的歌声,我一连贴了好几首他们演唱的歌曲呢,他们是兄妹演唱组合。
苗青青 回复 悄悄话 Restless is the mess
A peaceful heart is the best.
Many things can be down,
Nevertheless, there is a God to make it nice...

呵呵,好久未见,跟一个顺口溜,主要是问你好,最近一切可好?
我时常惊诧为啥贝卡有那么多歌贴,难道世界上的歌都存在你的头脑里? 虽然俺听不见,读读文字也学习了不少, 谢谢分享, 祝你新周快乐!
林贝卡 回复 悄悄话 The Browns
From Wikipedia, the free encyclopedia

The Browns were an American country and folk music vocal trio best known for their 1959 Grammy-nominated hit, "The Three Bells". The group, composed of Jim Ed Brown and his sisters Maxine and Bonnie Brown, had a close, smooth harmony characteristic of the Nashville sound, though their music also combined elements of folk and pop.
登录后才可评论.