翠花粗肴

来者都是客,全凭眼一双,细细看进来,五味里面藏......
个人资料
翠花姐 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

我喜欢的一首歌曲

(2011-12-11 08:55:01) 下一个


谢谢贝卡的倾心制作,在节日前夕送给我这样一个精致美贴,珍惜万分~~



Song: Songs And Silhouettes
Artist: Chyi Yu(Please Click: Song's Source

See how the night has fallen
Fallen upon you and me
See how its cloak has covered us
Guarding our mysteries

And how the stars are sinking
Sinking below you and me
Lost in a dream of oblivion
Lost in the shimmering sea

Feel how the world is floating
Floating around you and me
Feel how the air is whispering
Secrets of eternity

As the wind flies over the world unseen
Lilac eyes shine in the dark
And with the rise and fall of our unspoken dreams
She gathers us into her arms with
Songs and silhouettes
Songs you won't forget

Rebecca Lin 2011 Autumn In USA






[ 打印 ]
阅读 ()评论 (4)
评论
tenyu 回复 悄悄话 好听的歌曲!谢谢贝卡精明只贴!!
bymyheart 回复 悄悄话 真美。祝你和全家节日愉快!姐姐是个美食家!!敬佩 。
piao11 回复 悄悄话 看到姐姐。。。。。赶紧的跑来抢个板凳~

看了姐姐感恩餐。。。我口水那个流啊~丫丫真不简单,那手艺看着跟姐姐拼上了~~~~~吼吼

也问姐姐好提前给翠花姐和家人节日的问候。

顺致楼下林妹安好~

这歌真好听。。。这就开着当做帖子的背景音乐了~~~
林贝卡 回复 悄悄话 翠花姐,当我在你的博客里听到这首歌曲时,那优美的旋律就打动了我的心,我还是第一次听到这首歌曲呢。
登录后才可评论.