个人资料
正文

Because I'm Stupid - Kim Huyn Joong

(2023-07-18 13:49:23) 下一个

It is so good, and so touching!

My hair is so bad
I only know you
you are looking at someone else
You don't even know my heart

There will be no me in your day
I won't even have memories
I am only looking at you
Tears keep flowing

the back of you
I'm happy to see
Even if you don't know my heart yet
Even if you end up passing by

On days when I miss you so much
On days when it's too hard to bear
I love you, lingers around my lips
alone again crying for you
Alone again, missing for you
Baby I love you
I'm waiting for you

I won't be on your day
I won't even remember
I am only looking at you
I'm making memories alone

What is love to me
It's like a beautiful wound
Even when I see your pretty smile
Together I can't even laugh

On days when I think of you too much
On days when my heart aches and is sad
I miss you, it lingers around my lips
alone again crying for you
Alone again, missing for you
Baby I love you
I'm waiting for you

Bye bye never say good bye
I can't catch this
I need you
I can't say anything, I want you
Even if I wish, even if I wish again

On days when I miss you so much
On days when it's too hard to bear
I love you, lingers around my lips
alone again crying for you
On days when I think of you too much
On days when my heart aches and is sad
I miss you, it lingers around my lips
alone again crying for you
Alone again, missing for you
Baby I love you I'm waiting for you

Google Translate

我的头发太糟糕了
我只认识你
你正在看着别人
你连我的心都不知道

你的日子里不会有我
我什至不会有记忆
我只看着你
泪水不断流淌

你的背影
我很高兴看到
即使你还不知道我的心
就算最后你路过

在我如此想念你的日子里
在难以忍受的日子里
我爱你,萦绕在??我的唇边
再次独自一人为你哭泣
再次孤单,想念你
宝贝我爱你
我在等你

我不会在你的日子
我什至不会记得
我只看着你
我一个人在制造回忆

爱对我来说是什么
就像一道美丽的伤口
即使当我看到你美丽的笑容
在一起我什至无法笑

在我太多想你的日子里
在我心痛悲伤的日子里
我想念你,它萦绕在我的唇边
再次独自一人为你哭泣
再次孤单,想念你
宝贝我爱你
我在等你

再见永远不会说再见
我听不懂这个
我需要你
我什么也不能说,我想要你
即使我愿意,即使我再一次希望

在我如此想念你的日子里
在难以忍受的日子里
我爱你,萦绕在??我的唇边
再次独自一人为你哭泣
在我太多想你的日子里
在我心痛悲伤的日子里
我想念你,它萦绕在我的唇边
再次独自一人为你哭泣
再次孤单,想念你
宝贝我爱你我在等你


 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.