真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-27

(2023-11-26 18:03:24) 下一个

11-27

Relax in my everlasting arms. Your weakness is an opportunity to grow strong in awareness of my almighty presence. When your energy fails you, do not look inward and lament the lack you find there. Look to me and my sufficiency; rejoice in my radiant riches that are abundantly available to help you.

 

Go gently through this day, leaning on me and enjoying my presence. Thank me for your neediness, which is building trust-bonds between us. If you look back on your journey thus far, you can see that days of extreme weakness have been some of your most precious times. Memories of these days are richly interwoven with golden strands of my intimate presence.

 

在我的永恒臂膀中放松。你的软弱是一个增对我全能在认知的机会。当你的能量无法支持你时,不要向内看并为发现的缺乏而哀叹。看向我和我的丰富;因我的充足而欢喜,这是可以充分用来帮助你的辉煌财富。

 

在这一天中温柔地前行,依赖着我并享受我的同在。为你的需要感谢我,在我们之间建立信任的纽带。如果你回顾迄今为止的旅程,你会发现极度软弱的日子是你最宝贵的时光之一。这些日子的回忆与我亲密的同在紧密交织在一起,如同金色的丝线。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.