真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-8

(2023-10-07 19:56:47) 下一个

10-8

I love you with an everlasting love. The human mind cannot comprehend my constancy. Your emotions flicker and falter in the face of varying circumstances, and you tend to project your fickle feelings onto me. Thus you do not benefit fully from my unfailing love.

You need to look beyond the flux of circumstances and discover me gazing lovingly back at you. This awareness of my presence strengthens you as you receive and respond to my love. I am the same yesterday, today and forever! Let my love flow into you continually. Your need for me is as constant as the outflow of my love to you.

 

我以永恒的爱爱你。人类的思维无法理解我的恒定。在不同的环境中,你的情感时明时暗,而你往往会将你善变的感情投射到我身上。因此,你没有充分受益于我的永不衰竭的爱。 你需要超越瞬息万变的环境,发现我深情地凝视着你。这种对我的在的认知在你接受和回应我的爱时会使你更坚强。我昨、今日直到永远都是一样的!让我的爱不断地流入你。你对我的需要像我的爱不断流向你一样是恒的。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.