真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-30

(2023-10-29 19:31:47) 下一个

10-30

I am with you. I am with you. I am with you. Heaven's bells continually peal with that promise of my presence. Some people never hear those bells because their minds are earthbound and their hearts are closed to me. Others hear the bells only once or twice in their life times in rare moments of seeking me above all else. My desire is that my "sheep" hear my voice continually, for I am the ever present shepherd.

Quietness is the classroom where you learn to hear my voice. Beginners need a quiet place in order to still their minds. As you advance in this discipline, you gradually learn to carry the stillness with you wherever you go. When you step back into the mainstream of life, strain to hear those glorious bells: I am with you. I am with you. I am with you.

 

我与你同在。我与你同在。我与你同在。天堂的钟声不断敲响着我的同在的应许。有些人从未听到那些钟声,因为他们的思想沉溺于尘世,他们的心关闭于我。还有一些人只有在极少数的寻求我高于一切的时刻才听到那些钟声。我的愿望是我的能不断听到我的声音,因为我是永远在场的牧者。

 

宁静是你学会听到我的声音的教室。初学者需要一个宁静的地方来平静他们的思绪。随着你在这个操练中的进步,你会逐渐学会无论走到哪里都能带着宁静。当你重新融入生活的主流时,竭力去听那美好的钟声:我与你同在。我与你同在。我与你同在。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.