真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-29

(2023-10-28 20:37:58) 下一个

10-29

Linger in my presence a while. Rein in your impulses to plunge into the day's activities. Beginning your day alone with me is essential preparation for success. A great athlete takes time to prepare himself mentally for the feat ahead of him before he moves a muscle. Similarly, your time of being still in my presence equips you for the day ahead of you. Only I know what will happen to you this day. I have arranged the events you will encounter as you go along your way. If you are not adequately equipped for the journey, you will grow weary and lose heart. Relax with me while I ready you for action.

 

在我的同在中逗留片刻。克制你匆忙投进一天活动的冲动。与我独处来开始你的一天是成功的基本准备。一位出色的运动员在动一块肌肉之前花时间在心理上为即将到来的壮举做好准备。同样,你在我的同在中安静的时间会装备你应对即将到来的一天。只有我知道今天会发生什么。我已经安排好了你前行途中会遇到的事件。如果你没有足够的装备来应对旅程,你会感到疲惫丧志。与我一同放松,我会让你为行动做好准备。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.