真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-28

(2023-10-27 19:41:17) 下一个

10-28

Do not expect to be treated fairly in this life. People will say and do hurtful things to you, things that you don't deserve. When someone mistreats you, try to view it as an opportunity to grow in grace. See how quickly you can forgive the one who has wounded you. Don't be concerned about setting the record straight. Instead of obsessing about other people's opinions of you, keep your focus on me. Ultimately, it is my view of you that counts.

As you concentrate on relating to me, remember that I have clothed you in my righteousness and holiness. I see you attired in these radiant garments, which I bought for you with my blood. This also is not fair; it is pure gift. When others treat you unfairly, remember that my ways with you are much better than fair. My ways are peace and love, which I have poured out into your heart by my Spirit.

在此生,不要期望被公平对待。人们会对你说和做一些伤害你的事情,那是你不应得的。当有人对你不好时,试着把它看作是一个在恩典中成长的机会。看看你能多快地原谅那伤害你的人。不要担心纠正事实。不要沉迷于他人对你的看法,而要专注于我。最终,是我对你的看法才算数。

 

当你专注于与我建立关系时,请记住我已经用我的公义和圣洁为衣给你穿上。我看到你穿着这些光辉的衣服,这是我用我的血为你买的。这也是不公平的;这是纯粹的礼物。当别人对你不公平时,记住我对你的方式远比公平更好。我的方式是和平和爱,这是我通过我的圣灵倾注到你的心中的。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.