真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-26

(2023-10-25 18:20:15) 下一个

10-26

Come to me when you are hurting, and I will soothe your pain.. Come to me when you are joyful, and I will share your joy, multiplying it many times over. I am all you need, just when you need it. Your deepest desires find fulfillment in me alone.

This is the age of self-help. Bookstores abound with books about " taking care of number one," making oneself the center of all things. The main goal of these methodologies is to become self-sufficient and confident. You, however, have been called to take a "road less traveled": continual dependence on me. Ture confidence comes from knowing you are complete in my presence. Everything you need has its counterpart in me.

 

在你受伤时来到我这里,我将舒缓你的痛苦。在你快乐时来到我这里,我将分享你的喜悦,使其倍增若干倍。我是你需要的一切,就在你需要的时候。你最深的欲望只有在我里面才能找到满足。

 

这是自助时代。书店里充斥着关于“照顾自己”的书籍,使自己成为一切的中心。这些方法的主要目标是变得自给自足和自信。然而,你被呼召走一条“不那么常走的路”:不断依赖于我。真正的信心来自于知道你在我的同在中是完全的。你需要的一切在我里面都有相对应的部分。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.