真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-25

(2023-10-24 20:23:40) 下一个

10-25

I am God with you, for all time and throughout eternity. Don't let the familiarity of that concept numb its impact on your consciousness. My perpetual presence with you can be a continual source of joy, springing up and flowing out in streams of abundant life. Let your mind reverberate with meanings of my names: Jesus, the Lord saves; and Immanuel, God with us. Strive to remain conscious of my presence even in your busiest moments. Talk with me about whatever delights you, whatever upsets you, whatever is on your mind. These tiny steps of daily discipline, taken one after the other, will keep you close to me on the path of life.

 

我是与你同在的上帝,始终如一,贯穿永恒。不要让这个概念的熟悉感麻痹了它对你意识的影响。我与你的永久同在可以是喜悦的不断源泉,涌现并流淌成丰盛生命的河流。让你的思想回响着我的名字的含义:耶稣,主拯救;以马内利,上帝与我们同在。努力在你最忙碌的时刻甚至都保持对我的同在的意识。与我交谈,谈论任何让你高兴的事,任何让你心烦的事,任何在你心头的事。这些日常操练的微小步骤,一个接着一个地采取,将使你在生命的道路上与我保持亲近。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.