真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-16

(2023-10-15 19:49:29) 下一个

10-16

Look to me continually for help, comfort, and companionship. Because I am always by your side, the briefest glance can connect you with me. When you look to me for help, It flows freely from my presence. This recognition of your need for me, in small matters as well as in large ones, keeps you spiritually alive.

When you need comfort, I love to enfold you in my arms. I enable you not only to feel comforted but also to be a channel through whom I comfort others. Thus you are doubly blessed, because a living channel absorbs some of whatever flows through it.

My constant companionship is the piece de resistance: the summit of salvation blessings. No matter what losses you experience in your life, no one can take away this glorious gift.

 

时刻寻求我帮助、安慰和陪伴。因为我总是在你身边,一瞥之间就能让你与我联系。当你寻求我的帮助时,它会自由地从我的在中流淌出来。对我需求的承认,无论是在小事上还是大事上,都让你在灵性上保持活力。

 

当你需要安慰时,我喜欢将你拥入我的怀抱。我不仅让你感到安慰,还使你成为一个传递安慰的渠道。因此,你是双重福的,因为一个生命的渠道会吸收其中流过的一些东西。

 

我始终陪伴着你,这是救赎祝福的巅峰。无论你在生活中经历什么损失,都没有人能夺走这份辉煌的礼物。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.