真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-15

(2023-10-14 19:27:39) 下一个

10-15

Try to stay consious of me as you go step by step through this day. My presence with you is both a promise and a protection. After my resurrection, I asured my folowers: Surely I am with you always. That promise was for all of my followers, without exception.

The promise of my presence is a powerful protection. As you journey your life, there are numerous pitfalls along the way. Many voices clamor for your attention, enticing you to go their way. A few steps away from your true path are pits of self-pity and despair, plateaus of pride and sel-will. If you take your eyes off me and follow another's way, you are in grave danger. Even well-meaning friends can lead you astray if you let them usurp my place in your life. The way to stay on the path of life is to keep your focus on me. Awareness of my presence is your best protection.

努力在这一天的每一步中都意识到我的同在。我与你同在,这既是一个应许,也是一个保护。在我复活后,我向我的追随者保证:我必时常与你们同在。这个应许是给所有我的追随者的,没有例外。

 

我同在的应许是一种强大的保护。在你生命的旅程中,有很多陷阱。许多声音争相引起你的注意,诱使你走上它们的道路。离你真正的道路只有几步之遥,有自怜和绝望的坑,有骄傲和自我意愿的高原。如果你把目光从我身上移开,追随其他人的道路,你就会陷入严重的危险。即使是出于好意的朋友,如果你让他们夺取了我在你生命中的地位,也可能把你引入歧途。保持生命之路的方法是保持对我专注。意识到我的同在是你最好的保护。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.