真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-10

(2023-09-10 09:39:52) 下一个

9-10

I am always available to you. Once you have trusted me as your savior, I never distance myself form you. Sometimes you may feel distant from me. Recognize that as feeling; do not confuse it with reality. The bible is full of my promises to be with you always. As I assured to Jacob, when he was journeying away from home into unknown places, I am with you and will watch over you wherever you go. After my resurrection, I made this promise to my followers: Surely I am with you always, to the very end of the age. Let these assurances of my continual presence fill you with joy and peace. No matter what you may lose in this life, you can never your relationship with me.

 

我随时准备为你服务。一旦你将我视为你的救主,我就永远不会远离你。有时你可能会感到与我疏远。要将它看作是一种感觉,不要将其与现实混淆。圣经中充满了我永远与你同在的承诺。就像我向雅各保证,当他远离家乡前往未知之地时,我与你同在,无论你走到哪里,我都会保护你。在我复活之后,我向我的追随者们做出了这个承诺:我必常与你们同在,直到这个时代的末了。让这些我持续与你同在的保证以喜乐和平安充满你。无论你在此生可能失去什么,你永远都不会失去与我之间的关系。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.