真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-29

(2023-09-29 03:40:29) 下一个

9-29

I am with you and all around you, encircling you in golden rays of light. I always behold you face to face. Not one of your thoughts escapes my notice. Because I am infinite, I am able to love you as if you and I were the only ones in the universe.

Walk with me in intimate love-steps, but do not lose sight of my majesty. I desire to be your closest friend, yet I am also your sovereign Lord. I created your brain with capacity to know me as friend and Lord simultaneously. The human mind is the pinnacle of my creation, but so few use it for this primary purpose - knowing me. I communicate continually through my Spirit, my Word, and my creation. Only humans are capable of receiving me and responding to my presence. You are indeed fearfully and wonderfully made!

 

我与你同在,环绕在你周围,用金色的光线包围着你。我时刻都在面对面地看着你。你的任何想法都逃不过我的注意。因为我是无限的,我能够爱你到一个程度,就像宇宙间只有你和我。

请踏着亲密的爱之步与我同行,但不要失去对我的威严的敬畏。我渴望成为你最亲密的朋友,然而我也是你至高的主。我创造你的大脑,使其有能力同时认识我是朋友和主。人类的思维是我创造的巅峰,但很少有人将其用于这个最主要的目的 - 认识我。我通过我的圣灵、我的话语和我的创造不断地与你沟通。只有人类有能力接收我并回应我的同在。你确实是受造奇妙可畏!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.