真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-23

(2023-08-23 04:46:45) 下一个

8-23

Entrust your loved ones to me; release them into my protective care. They are much safer with me than in your clinging hands. If you let a loved one become an idol in your heart, you endanger that one - as well as yourself. Joseph and his father, Jacob, suffered terribly because Jacob loved Joseph more than any of his other sons and treated him with special favor. So Joseph's brothers hated him and plotted against him. Ultimately, I used that situation for good, but both father and son had to endure years of suffering and separation from one another.

I detest idolatry, even in the form of parental love, so beware of making a beloved child your idol. When you release loved ones to me, you are free to cling to my hand. As you entrust others into my care, I am free to shower blessings on them. My presence will go with them wherever they go, and I will give them rest. This same presence stays with you as you relax and place your trust in me. Watch to see what I will do.

将你所爱的人托付给我;将他们交托到我保护的照顾之下。他们与我同在比在你紧握的手中更加安全。如果你让所爱成为你心中的偶像,你将危及他们,也危及自己。约瑟和他的父亲雅各都经历了痛苦,因为雅各特别宠爱约瑟,胜过其他儿子。因此,约瑟的兄弟憎恨他并密谋害他。最终,我将那个局面变成好事,但父亲和儿子都必须忍受多年的痛苦和分离。

我厌恶偶像崇拜,即使以亲子之爱的形式存在,所以小心不要将心爱的孩子变成你的偶像。当你将所爱的人托付给我时,你就自由地紧握我的手。当你将他们交托到我的照顾中,我自由地将福气如雨水降在他们身上。他们无论去到哪里,我的同在将追随他们,我也会使他们得安息。当你放松下来,全然信靠我,同样的同在也会伴随你。留看我将会做什么。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.