真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-18

(2023-08-18 07:16:37) 下一个

8-18

Expect to encounter adversity in your life, remembering that you live in a deeply fallen world. Stop trying to find a way that circumvents difficulties. The main problem with an easy life is that it masks your need for me. When you became Christian, I infused my very life into you, empowering you to live on a supernatural plane by depending on me.

Anticipate coming face to face with impossibilities: situations totally beyond your ability to handle. This awareness of your inadequacy is not something you should try to evade. It is precisely where I want you – the best place to encounter me in my glory and power. When you see armies of problems marching toward you, cry out to me! Allow me to fight for you. Watch me working on your behalf, as you rest in the shadow of my almighty presence.

期望在你的生活中遇到逆境,记住你生活在一个深陷堕落的世界里。停止试图寻找绕过困难的方法。轻松的生活其主要的问题在于它掩盖了你对我的需求。当你成为基督徒时,我将我的生命融入了你,使你能够通过倚靠我在超自然的层面上生活。

预期将面对不可能的事情:完全超出你能力范围的局面。对于你的无能感的这种意识并不是你应该试图逃避的。这恰恰是我想要你处于的地方 - 遇见我荣耀和能力的最佳地方。当你看到问题的大军朝着你前进时,向我呼求!让我为你而战。看着我为你效力,而你在我的全能同在的阴庇下安息。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.