真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-17

(2023-08-17 03:46:40) 下一个

8-17

Find me in the midst of the maelstrom. Sometimes events whirl around you so quickly that they become a blur. Whisper my name in recognition that I am still with you. Without skipping a beat in the activities that occupy you, you find strength and peace through praying my name. Later, when the happenings have run their course, you can talk with me more fully.

Accept each day just as it comes to you. Do not waste your time and energy wishing for a different set of circumstances. Instead, trust me enough to yield to my design and purposes. Remember that nothing can separate you from my loving presence; you are mine.

在混乱中找到我。有时候,各种事件会迅速地围绕着你旋转,以至于它们变得模糊不清。低声呼唤我的名字,认识到我仍与你同在。不需要漏掉一拍,【继续参与那些】占据你的各种活动,通过祷告我的名字,你会找到力量和平安。稍后,当这些事件发展到了自然的结局,你可以更充分地与我交谈。

每一天如何临到你,都接受它。不要浪费你的时间和精力去希望有一个不同的情况。相反,要足够信任我,顺从我的设计和旨意。请记住,没有什么可以将你与我爱的同在分开;你是属于我的。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.