真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-16

(2023-08-16 03:50:43) 下一个

8-16

Meet me in early morning splendor. I eagerly await you here. In the stillness of this holy time with me, I renew your strength and saturate you with peace. While others turn over for extra sleep or anxiously tune in to the latest news, you commune with the creator of the universe. I have awakened in your heart strong desire to know me. This longing originated in me, though it now burns brightly in you.

When you seek my face in response to my love-call, both of us are blessed. This is a deep mystery, designed more for your enjoyment than for your understanding. I am not a dour God who discourages pleasure. I delight in your enjoyment of everything that is true, noble, right, pure, lovely, admirable. Think on these things, and my light in you will shine brighter day by day.

在清晨的光辉中与我相会。我在此迫切地等待着你。在这段与我共度的神圣时光的宁静中,我会更新你的力量,充盈你的内心平安。当其他人继续翻身享受额外的睡眠,或者焦虑地关注最新的消息,你在与宇宙创造主亲近交流。我在你的内心唤醒了强烈的渴望去认识我,这个渴望源于我,尽管它此刻就在你心中熊熊燃烧。

当你因我的爱的呼召而寻求我的面容时,我们都会蒙福。这是一个很深的奥秘,更多地是为了你的愉悦而设计,而非为了你的理解。我并不是一个阻止快乐的严肃的神。我喜悦你在一切真实的、可敬的、公义的、清洁的、可爱的、有美名的事物中享受。思念这些事情,我在你里面的光每天会越照越明。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.