真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-14

(2023-08-14 05:37:57) 下一个

8-14

I am yours for all eternity. I am the Alpha and the Omega: the one who is and was and is to come. The world you inhabit is a place of constant changes – more than your mind can absorb without going into shock. Even the body you inhabit is changing relentlessly in spite of modern science’s attempts to prolong youth and life indefinitely. I, however, am the same yesterday and today and forever.

Because I never change, your relationship with me provides a rock-solid foundation for your life. I will never leave your side. When you move on from this life to the next, my presence beside you will shine brighter with each step. You have nothing to fear because I am with you for all time and throughout eternity.

我将永远属于你。我是阿尔法和俄梅戛:那位昔在、今在、以后永在者。你所居住的世界是一个不断变化的地方——【这些变化】会超出你的心灵所能吸收而不产生震撼的程度。即使是你所驻身的身体,也在不停地变化,尽管现代科学试图无限延长青春和生命。然而,我却是昨日、今日、一直到永远都是一样的。

因为我永远不会改变,你与我的关系就为你的生活提供了坚固的基础。我永远不会离开你身边。当你从今生迈入永恒时,你每走一步我在你身旁的同在会越来越明亮。你无需害怕,因为我与你同在,贯穿所有时间和永恒。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.