真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-10

(2023-07-10 03:56:46) 下一个

7-10

Relax in my peaceful presence. Do not bring performance pressures into our sacred space of communion. When you are with someone you trust completely, you feel free to be yourself. This is one of the joys of true friendship. Though I am Lord of lords and King of kings, I also desire to be your intimate friend. When you are tense or pretentious in our relationship, I feel hurt. I know the worst about you, but I also see the best in you. I long for you to trust me enough to be fully yourself with me. When you are real with me, I am able to bring out the best in you: the very gifts I have planted in your soul. Relax and enjoy our friendship.

在平安的同在中放松吧。不要把表现压力带入我们神圣的交流空间。当你与一个完全信任的人在一起时,你会感到自由,可以做真实的自己。这是真正友谊的乐趣之一。虽然我是万主之主,万王之王,但我也渴望成为你亲密的朋友。当你在我们的关系中紧张或做作时,我会感到受伤。我了解你的最糟糕的一面,但我也看到你的优点。我渴望你能够足够信任我,与我在一起的时候能完全做你自己。当你对我真实时,我能够激发出你最好的一面:那些我在你的灵魂中种下的天赋。请放松并享受我们的友谊。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.