真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-3

(2023-07-03 03:28:56) 下一个

7-3

My children make a pastime of judging one another---and themselves. But I am the only capable judge, and I have acquitted you through my own blood. Your acquittal came at the price of my unparalleled sacrifice. That is why is I am highly offended when I hear my children judge one another or indulge in self-hatred.

If you live close to me and absorb my word, the Holy Spirit will guide and correct you as needed. There is no condemnation for those who belong to me.

我的孩子们把互相论断——以及论断自己——当作消遣。然而,我是唯一有能力的法官,而我已通过我自己的血宣告你无罪。你的无罪是以我无与伦比的牺牲为代价的。因此,当我听到我的孩子们互相论断或沉溺于自我厌恶时,我感到非常愤怒。

如果你亲近我并吸收我的话语,圣灵将会引导你,必要的时候纠正你。对于属于我的人来说,没有定罪。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.