真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-14

(2023-07-14 03:27:08) 下一个

7-14

Keep walking with me along the path I have chosen for you. Your desire to live close to me is a delight to my heart. I could instantly grant you the spiritual riches you desire, but that is not my way for you. Together we will forge a pathway up the high mountain. The journey is arduous at times, and you are weak. Someday you will dance light-footed on the high peaks; but for now your walk is often plodding and heavy. All I require of you is to take the next step, clinging to my hand for strength and direction. Though the path is difficult and the scenery dull at the moment, there are sparking surprises just around the bend. Stay on the path I have selected for you. It is truly the path of life.

请跟随我一同走在我为你选择的道路上。你愿意与我亲近的渴望让我的心喜悦。我可以立即赐予你所渴望的属灵财富,但那不是我给你的方式。我们将一同开辟一条通向高山的道路。这个旅程有时艰辛,而你很脆弱。总有一天,你将在高峰上轻盈地跳舞;但现在,你的行走常常是沉重和艰难的。我只需要你迈出下一步,紧握我的手以获取力量和指引。尽管这条道路困难,目前的风景也平淡无奇,但转角处就有闪亮的惊喜。请坚守我为你选择的道路。它确实是通向生命的道路。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.