真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-10

(2023-06-10 03:30:11) 下一个

6-10

Rest in me, my child. Give your mind a break from planning and trying to anticipate what will happen. Pray continually, asking my spirit to take charge of the details of this day. Remember that you are on a journey with me. When you try to peer into the future and plan for every possibility, you ignore your constant companion, who sustains you moment by moment. As you gaze anxiously into the distance, you don’t even feel the strong grip of my hand holding yours. How foolish you are, my child.

Remembrance of me is a daily discipline. Never lose sight of my presence with you. This will keep you resting in me all day, every day.

请在我里面安息,我的孩子!让你的思绪休息一下,停止计划和试图预测将会发生的事情。常常祷告,请求我的圣灵掌管这一天的细节。要记得你与我在一起同行。当你试图窥探未来并计划每一个可能性时,你忽略了你的旅途良伴。当你焦虑地凝视远方时,你甚至感受不到我坚定握住你手的力量。我的孩子,【这时】你是多么愚蠢啊。

记念我是一个每天的操练,永远不要忽视我与你的同在。这将使你整天、每一天都在我里面安息。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.