真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-9

(2023-06-09 10:53:52) 下一个

6-9

Seek to live in my love, which covers a multitude of sins: both yours and others. Wear my love like a cloak of light, covering you from head to toe. Have no fear, for perfect love decimates fear. Look at other people through lenses of love; see them from my perspective. This is how you walk in the light, and it pleases me.

I want my body of believers to be radiant with the light of my presence. How I grieve when pockets of darkness increasingly dim the love-light. Return to me, your first love! Gaze at me in the splendor of holiness, and my love will once again envelop you in light.

追求在我的爱中生活,它能遮盖众多的罪:无论是你自己的罪还是他人的罪。穿戴我的爱就像穿上一件光明的斗篷,从头到脚将你覆盖。不要害怕,因为完美的爱能消除恐惧。以爱的视角看待他人;从我的角度看待他们。这是你行走在光明中的方式,也是我所喜悦的。

我希望我的信徒们身上散发出我同在的光明。当黑暗持续增长让爱的光逐渐暗淡下去的时候,我感到何等悲伤。回到我身边,回到你最初的爱!在圣洁的光中凝视我,我的爱将再次把你笼罩在光中。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.