真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-8

(2023-06-08 14:44:28) 下一个

6-8

I want you to be all mine, filled with the light of my presence. I gave everything for you by living as a man, then dying for your sins and living again. Hold back nothing from me. Bring your most secret thoughts into the light of my love. Anything you bring to me I transform and cleanse from darkness. I know everything about you, far more than you know of yourself. But I restrain my yearning to “fix” you, waiting instead for you to come to me for help. Imagine the divine restraint this requires, for I have all power in heaven and on earth.

Seek my face with a teachable spirit. Come into my presence with thanksgiving, desiring to be transformed.

我想让你完全属于我,充满我的同在之光。为了你,我付出了一切,以人的身份活在世上,为你的罪而死,并复活了。不要对我保留任何事物。将你最隐密的思想带到我的爱的光中。你带给我什么,我就会转化和净化,使其摆脱黑暗。我对你了解得比你自己更深。但我克制着渴望去“修理”你,而是等待着你来寻求我的帮助。想象一下,这需要怎样的神圣节制,因为我在天上地下都有无比的权能。

以一颗受教的心寻求我的面。带着感恩进入我的同在,渴望被翻转更新。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.