真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-1

(2023-06-01 06:11:00) 下一个

6-1

I am involved in each moment of your life. I have carefully mapped out every inch of your journey through this day, even though much of it may feel haphazard. Because the world is in a fallen condition, things always seem to be unraveling around the edges. Expect to find trouble in this day. At the same time, trust that my way is perfect, even in the midst of such messy imperfection.

Stay conscious of me as you go through this day, remembering that I never leave your side. Let the holy spirit guide you step by step, protecting you from unnecessary trials and equipping you to get through the sludge of this fallen world, keep your mind in heavenly places with me. Thus the light of my presence shines on you, giving you peace and joy that circumstances cannot touch.

我参与你生活中的每一刻。我精心规划了你今天的旅程的每一寸,即使其中很多都似乎是杂乱无章的。因为世界处于堕落状态,事物似乎总是在边缘解体。在这一天里,预期会遇到困难。与此同时,请相信我的方式是完美的,即使在如此混乱的不完美之中。

当你度过这一天时,请时刻留意我,记住我从不离开你的身旁。让圣灵逐步引导你,保护你免受不必要的试炼,装备你应对这个堕落世界的困境,让你的心思停留在与我同在的天上之处。这样,我同在的光芒会照耀在你身上,给予你超越环境所能触及的平安和喜乐。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.