真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-27

(2023-06-27 21:31:10) 下一个

6-27

Rest with me a while. You have journeyed up a steep, rugged path in recent days. The way ahead is shrouded in uncertainty. Look neither behind you nor before you. Instead, focus your attention on me, your constant companion. Trust that I will equip you fully for whatever awaits you on your journey.

I designed time to be a protection for you. You couldn’t bear to see all your life at once. Though I am unlimited by time, it is in the present moment that I meet you. Refresh yourself in my company, breathing deep draughts of my presence. The highest level of trust is to enjoy me moment by moment. I am with you, watching over you wherever you go.

与我一同休息片刻吧。你在最近的日子里走过了一条陡峭而崎岖的道路。前方的路途被不确定性所笼罩。不要回头看,也不要往前看。相反,请定睛于我——你恒常的旅途良伴。相信我会充分地装备你,以应对旅途中的一切。

我设计时间是为了保护你。一次性看完你的整个生命是你无法消受的事。尽管我不受时间的限制,但我是在此时此刻与你相遇。在我的陪伴中,让自己得到更新,将我的同在深深地呼吸进你的生命之中。最高层次的信任是一刻一刻地享受我的同在。我与你同在,无论你去哪里,我都在守护着你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.