真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-4

(2023-06-04 01:00:39) 下一个

6-4

Welcome challenging times as opportunities to trust me. You have me beside you and my spirit within you, so no set of circumstances is too much for you to handle. When the path before you is dotted with difficulties, beware of measuring your strength against those challenges. That calculation is certain to riddle you with anxiety, without me, you wouldn’t make it past the first hurdle!

The way to walk through demanding days is to grip my hand tightly and stay in close communication with me. Let your thoughts and spoken words be richly flavored with trust and thankfulness. Regardless of the day’s problems, I can keep you in perfect peace as you stay close to me.

欢迎挑战的时刻,将其视为信任我的机会。你有我在你身旁,我的灵也在你的里面,所以任何一组情况都不会超过你的承受能力。当你前面的道路布满了困难的时候,小心不要用那些挑战来衡量你的力量。这样的计算必定会让你充满焦虑,如果没有我,你甚至无法跨越第一个障碍!

在艰难的日子里,走过去的方法是紧握我的手,并与我保持密切的沟通。让你的思想和口中的话语充满信任和感恩的味道。无论今天遇到什么问题,只要你与我保持亲密的联系,我就能让你享有完美的平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.