真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-22

(2023-06-22 07:43:00) 下一个

6-22

Thank me for the very things that are troubling you. You are on the brink of rebellion, precariously close to shing your fist in my face. You are tempted to indulge in just a little complaining about my treatment of you. But once you step over that line, torrents of rage and self-pity can seep you away. The best protection against this indulgence is thanksgiving. It is impossible to thank me and curse me at the same time.

Thanking me for trials will feel awkward and contrived at first. But if you persist, your thankful words, prayed in faith, will eventually make a difference in your heart. Thankfulness awakens you to my presence, which overshadows all your problems.

感谢我所带给你的困扰。你正处于反抗的边缘,离愤怒地向我挥拳只有一步之遥。你很想抱怨我对待你的方式,但一旦你跨过那条线,愤怒和自怜之情将会把你卷走。最好的保护是感恩。感谢我和诅咒我是不可能同时进行的。

起初,对试炼的感恩可能会让你感到尴尬和勉强。但如果你坚持下去,你以信心祷告的感恩之词最终会在你的内心产生变化。感恩会唤醒你对我同在的意识,超越你所有的问题。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.